Back

Si te gjeni nje ide te mire per biznes?

ide biznesi1. Nuk duhet patjeter te jete ideja juaj personale: Ky është një mit që të gjithë sipërmarrësit janë të mire në gjeneruar ide të shkëlqyer. Jo - ata janë të shkëlqyer per të bërë gjëra të ndodhin. Mos të jeni shumë krenar për të parenjerëzit e tjerë dhe biznesin e tyre për tu frymëzuar. Në qoftë se jeni një person i afte per të ‘shitur’ dhe jo per te gjetur ide, ndoshta duhet marre parasyshbashkëpunimi me një kërkues shkencor i cili ka një ide të shkëlqyer.

Një nder bizneset më të suksesshëm te Richard Branson ka qene kompania e e tij e avioneve,por ajo ska qene ideja e tij, nuk e ka zbuluar ai. Dikush tjetër iu afrua atij me plane konkrete. Gjenia e Richard ishte ta bente atë të ndodhë, ti bente keta plane dicka qe funksiononte konkretisht.

2. Filloni me ate qe dini: Të jeni i sinqertë, shanset qe ju te dilni me një ide të re që njerëzit e duan dhe askush nuk ka menduar më parë në një industri dhe qe ju nuk dini asgjë rreth saj, shanset janë të pakta - për të thënë aspak. Shikoni një ndërmarrje kapitaliste. Ata janë njerëz shumë të lumtur mbështesi njerez që e njohin një industribrenda dhe jashtë, tendencat, për konsumatorët, problemet, dhe të cilët vënë një fokus mbi ate biznes te cilin ata mund ta dominojne.

3. Mos shkoni vetëm për një biznes që ju pëlqen: njerëz të panumërt të vendosin për të drejtuar një restorant, sepse ata pelqejne te hane gjithmone ne restorante, ose per te prodhuar një revistë, sepse ata pelqejne leximin e tyre. Mënyrë me e shpejtë për ndertuar si business një hobi është : ta bëni atë jetën tuaj. Në vend të kësaj, duhet te keni parasysh qe gëzimi i drejtimit te nje biznesi të suksesshëm shpesh here do t’ju japë kënaqësinë më të madhe,edhe në qoftë se ajo është një industri që ju nuk do ta kishit menduar e parë e si të kënaqshme.

4. Kini kujdes nga bizneset ne mode. ‘Në qoftë se ju mund të shihni bishtin e anijes, kjo do thote qe ajo ka lënëtashmë portin’. Per shembull : sot,pothuajse kushdo mund të krijoj një biznes ‘te hap nje klub/dyqan’. Në qoftë se ju do të ndjekë një mode, sigurohuni që ju mund të ofroni diçka të ndryshme. Më të mirë nga te gjitha. Perpiquni te zbuloni cila do jete moda me pas, cili do jete trendi i te ardhmes përpara se të vijë dhe të jetë në valën e parë.

5. Te shikoni gjithande: te keni nje pamje te pergjithshme. Hidhni rrjetat gjithandej kur kërkoni për ide të reja. Shikoni jashtë shtetit për idetë, të lexojnë libra mbi kete temë, lexoni raportet e kerkimeve mbi trendet demografiketë ardhmen. Dëgjoni nga shumë afer konsumatorët tuaj .

6. Shikoni për ndryshime . Periudhat e ndryshimit janëme te pershtatshmet, gjate secilave mund te behen shumë para. Kjo mund të jetë kur ka legjislacion te ri  në një industri, ndryshim në zakonet e blerjeve te konsumatorit,Hapjen e një industrie apo e nje teknologji të re.

7. Një boshllëk në treg, por a ka një treg ne ate boshllek?: Eshtë e lehtë te kuptosh rendesine dhe ti kushtosh pasion faktit per zbulimin e nje boshlleku ne treg. Por një pyetje më e rëndësishme është nëse ka një të para të mjaftueshme në këtë boshllëk/treg qe mund te zbuloni.   Nje firme qe merrej me shperndarjen e materialeve kishte vendosur te bente sherndarjet ne kohe rekord, kete e kishte pare te ndodhte ne USA dhe koshte vendosur ta bente ne UK pasi aty kishte zbuluar nje boshllek, sepse nuk kishte nje firme tjeter qe bente nje gje te tille. Ishte e vertet qe dergimet i benin ne pak kohe, por per te derguar materiale qe kushtonin fare pak 1-2€ kostoja e dergeses ishte 2.5€ pra me e larte se vlera e madhit!! Prandaj duhet kuptuar nese vertet ne ate hapsire tregu qe mund te zbuloni, ja vlen dhe duhet kuptuar nese ka treg per biznesin tuaj.

8. Konkurrenca është miku juaj. Një gabim shume i shpeshte është që të shikojmë për një biznes ku nuk ka konkurrencë ose ka fare pak. Te jeni sa me te lire dhe te merrni ju gjithe çfare ofron tregu mund të jetë një arsyeshumë të mirë pse kjo është kështu. Do ishte shumë më mirë qe të shkoni në një sektor të biznesit ku ka shume konkurrence , por duhet te beni dicka te mahnitshme dhe te re qe te mund te konkurroni sa me fort. Vetem duke u perballuar me konkurrentet tuaj mund te kuptoni vertet sa te zotet jeni ne bzinesin tuaj!

9. Merrni si baze një biznes ekzistues. Ju nuk kani nevoj gjithmonë të shpikni nje proces pune per nje biznes te ri. Nganjëherë duke marrë një biznes ekzistues dhe vendos ate ne funkion per biznesin tuaj, duke e pershtatur nevojave dhe menyres tuaj te punes, mund të siguroni nje sukses te njejte sikur ta shpiknit nga fillimi, madje rrezultatet e nje procesi qe eshte tashme ne funksion nga nje biznes tjeter, jane me te sigurte dhe me pak te kushtueshem ne kohe dhe te holla. (Palek.biz)


Data postimit :16/01/2012
Ikub# :1201160031
Tags: BIZNES KESHILLA
Lexuar :14,360 here

Detaje te tjera Komente Harta Artikuj te ngjashem
Share:
Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Detaje te tjera

Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Harta


Te ngjashem


Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Gallery

Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al