Back

Si te humbasim peshe?

Atehere ka ardhur koha te beheni pak dinake, “fshehja’ e perimeve ne pjatat tuaja mund te ju ndihmoje te konsumoni te njejten sasi ushqimi dhe nderkohe te reduktoni kalorite e teperta. Ky eshte perfundimi i nxjerre nga studim i koheve te fundit i publikuar nga Revista Amerikane "Clinical Nutrition" dhe i kryer ne Pennsylvania State University, ne Shtetet e Bashkuara te Amerikes. Ne studim jane marre ne shqyrtim rreth dyzet persona te cilet kane konsumuar mengjes, dreke dhe darke nje here ne jave per tre jave rresht ne nje kolegj. Gjate ketyre tre diteve, menuja ke mbetur e njejte. Ajo ka perfshire buke me karrota per mengjes, makarona me djathe ose oriz per dreke dhe mish pule per darke. Cfare i dallonte ishte menyra e gatimit. Nje dite keto ushqime pergatiteshin me nje recete normale dhe nje dite me 15% deri ne 25% me pak kalori, e cila sigurohej me shtimin e perimeve ne pjate dhe pakesimin e perberesve te tjere.

Kjo siguron kursimin e rreth 350 kalorive ne dite, mendohet te jete nje nje ide e mire per te shtuar perime ne pjata tona dhe mbi te gjitha per te ulur peshen trupore dhe yndyrnat ne gjak pa patur domosdoshmerine qe te redukrojme sasine e ushqimit tone. Keshillohet qe perimet te perdoren ne vend te salcave te ndryshme, ne lazanje, rosto dhe kudo qe te mundemi. Gjithashtu keshillohet zierja e perimeve dhe jo skuqja e tyre. Edhe kur behet fjale per patatet, eshte me mire nje pure patateje se sa nje pjate me patate te skuqura.

Data postimit :13/04/2011
Ikub# :1104130041
Tags: PESHA
Lexuar :4,673 here

Detaje te tjera Komente Harta Artikuj te ngjashem
Share:
Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Detaje te tjera

Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Harta


Te ngjashem


Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al

Gallery

Versioni i plote | Publicitet | Kontakt
©2014 ikub.al